T-shirt Bold Shift z aplikacją
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
- Luźny fason
- Rękawy wykonane z wysokogatunkowej tkaniny, zakończone potrójnym stebnowaniem nadającym przestrzennej formy
- Na linii ramion i bokach koszulki odcięcia nadające sportowego charakteru
- Z przodu delikatny wypust
- Na plecach nadruk wykonany w technice linorytu, każda sztuka posiada unikatowy wzór graficzny, na linorycie ręcznie wykrojona aplikacja
- Na plecach duży label z ręcznie nabijanym czarnym oczkiem kaletniczym
- Ekskluzywna linia, która powstała z myślą o naszych najbardziej wyrafinowanych klientach. Bold to esencja oryginalności, charakteru, stylu i nowoczesności. Jest to wysublimowany produkt dla odważnego i pewnego siebie człowieka, zarówno kobiety jak i mężczyzny.
- W siódmej odsłonie projektu Bold, prezentujemy kolekcję Shift inspirowaną przejściem stanów skupienia.
- Projekty w nowej linii charakteryzują się połączeniem mocnej formy z delikatnym materiałem i organicznym linorytem symbolizującym zawarte w nazwie przejście. Bold Shift jest kolekcją nawiązującą do zatrzymanej transformacji, zmiany stanu skupienia i nieustannej fluktuacji. Prezentowane w niej projekty odznaczają się miękkością i lekkością użytych materiałów, skontrastowanych z wizualnie mocną, wyrazistą formą.
- Limitowana edycja: 8 sztuk
- Oversize'owy fason
- Rayon to szlachetna odmiana wiskozy, podczas obróbki rayonu powstaje nić podobna do nici z kokonu jedwabnika, dlatego też zyskał miano jedwabiu wiskozowego. W przeciwieństwie do jedwabiu Rayon jest znacznie bardziej wytrzymałym materiałem, odpornym na uszkodzenia.
- Dzianina posiada certyfikat OEKO-TEX Standard 100
- Zalecane delikatne pranie w pralce, w temperaturze 30st.
- Model ma 184 cm wzrostu
Skład: Bawełna organiczna 92% elastan 8% rękawy tencel 100%
S
Długość całkowita: 68cm
Szerokość pod pachami: 52cm
M
Długość całkowita: 72cm
Szerokość pod pachami: 58cm
L
Długość całkowita: 75cm
Szerokość pod pachami: 62cm
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.